Navn: Sarah Crone

Klinik: Adm. Direktør Cosmo Laser.

Baggrund: MBA Diploma

Motivation: ”Jeg har længe drømt om at kunne samle branchen. Derfor tog jeg også initiativ til at samle en styregruppe og sidenhen blev BKK til virkelighed. Jeg er bevidst om at det hårde arbejde starter først nu – og da vi arbejder på frivillig basis er dette projekt en prioritet som skal passes ind imellem at være selvstændig – hvilket måske gør at tingene kan tage lidt længere tid end først ønsket. Jeg ved efter mine 7 år i den kosmetiske branche, at der kan være anledning til at ikke turde stole på hinanden og se udelukkende konkurrenter, men det er netop der vi oplever at de brodne kar får frit spil, og fragmenteret dialog med myndighederne der bør kunne hjælpe os med at rydde op, frem for at være en modspiller. Vi skal bruge alle kræfter på at stå sammen og vise hvor mange dygtige og ordentlige steder der i Danmark, og kunne have dialog med relevante myndigheder, politikere og andre der er med til at sætte dagsordenen for vores virke. Det håber jeg at mange vil se værdien i.”

Bestyrelsesmedlem

Navn: Rie Banner