Opret dig som medlem

Kontaktoplysninger

Anden kontaktperson:

Er virksomhedens ejer/adm. direktør den samme person, som den primære kontaktperson, der er registreret oven for?
    JaNej

Er virksomhedens økonomiansvarlige den samme person, som den primære kontaktperson, der er registreret oven for?

Øvrige virksomhedsoplysninger

Vi beregner kontingentet på basis af virksomhedens bruttofortjeneste. Nyetablerede virksomheder skal angive budgetteret bruttofortjeneste.

Årlig bruttofortjeneste kr.
    0-5 mio = 6.000 kr /årligt
    5-10 mio = 10.000 kr/årligt
    10+ mio = 15.000 kr/årligt*

Andre medlemskaber

Er virksomheden medlem af en anden brancheforening?
    JaNej

Er virksomheden del af en markedsføringskæde, indkøbskæde, koncern eller lign.?
    JaNej

Er virksomheden medlem af en arbejdsgiverforening?
    JaNej

Accepter vedtægter, vilkår og persondatapolitik

Jeg bekræfter at jeg har læst og accepteret foreningens vedtægter samt kontingentregulativet som grundlag for kontingentopkrævning.

Som medlem må det påregnes, at der lejlighedsvis udsendes e-mails om medlemsmøder, hvori der kan forekomme krav om deltagergebyr. Foreningen forbeholder sig ret til at udsende post og e-mails om indgåede rabatordninger samt andre kommercielle medlemsfordele. E-mailadressen kan til enhver tid afmeldes.

Jeg bekræfter at have modtaget gældende vedtægter og er bekendt med den gældende udmeldelsesfrist på 6 mdr. til 30/6 et givent år.

*For medlemsåret 2022-2023